Doprava zdarma pri nákupe nad 150 €

Často kladené otázky

Pripravili sme pre vás prehľad často kladených otázok a odpovedí, prípadne informácií o tom, kde nájdete odpovede na vaše otázky. Ak máte akúkoľvek inú otázku, neváhajte nás kontaktovať, radi na ňu odpovieme.

Ako zistím stav svojej objednávky?

Stav objednávky vám ochotne oznámia naši pracovníci zákazníckeho servisu telefonicky alebo e-mailom. Prosíme, aby ste si vopred pripravili číslo vašej objednávky.

Ako môžem vykonať zmeny v už vytvorenej objednávke?

Napíšte na našu zákaznícku podporu a povedzte nám, o akú úpravu máte záujem. Výnimkou je zmena registrácie nákupu zo súkromnej osoby na firmu a obrátene. Premyslite si, prosím, aké údaje vyplníte, neskôr ich nebude možné zmeniť.

Potrebujem pomoc s vytvorením objednávky.

Naši pracovníci zákazníckeho servisu vás ochotne prevedú celým procesom objednania v e-shope. Pri zadaní objednávky v e-shope je potrebné, aby zákazník súhlasil so znením všeobecných obchodných podmienok.

Chcem stornovať objednávku.

Vašu objednávku môžete stornovať telefonicky alebo e-mailom.

Nemôžem sa dovolať na infolinku.

Odporúčame zaslať otázku na e-mailovú adresu: info@eshopmania.cz

Ako mám postupovať pri odstúpení od kúpnej zmluvy?

Podmienky na odstúpenie od kúpnej zmluvy vytvorenej v e-shope nájdete v sekcii „Vrátenie, výmena a reklamácie”.

Ako zistím dostupnosť tovaru?

Dostupnosť tovaru je uvedená na našich stránkach pod každým produktom.

Kde získam zľavový kód?

Zľavové kódy posielame v rámci rôznych akcií v našich e-mailových ponukách, odporúčame vám prihlásiť sa na odber našich newsletterov.

Príde mi potvrdenie objednávky a informácia o odoslaní tovaru?

Po vytvorení elektronickej objednávky dostanete e-mailom jej potvrdenie. V prípade nejakej nezrovnalosti vás bude kontaktovať operátor zákazníckej linky. Informácia o odoslaní tovaru vám bude zaslaná e-mailom v momente expedície zásielky. O stave doručenia zásielky vás bude následne informovať vami zvolený dopravca.

Neprišlo mi potvrdenie objednávky, ako zistím, či bola zaevidovaná?

Skúste najskôr skontrolovať zložky hromadné alebo spam vo svojej e-mailovej schránke, môže sa stať, že vám potvrdenie bolo doručené tam. Stav a číslo svojej objednávky nájdete tiež vo svojom profile po prihlásení sa na našich stránkach. Ak tu objednávku nevidíte, pravdepodobne nebola odoslaná alebo zaevidovaná v systéme.

Momentálne sa nachádzam na inej adrese, môžete mi objednávku poslať inam?

Pri každej e-shopovej objednávke máte možnosť individuálne zadať doručovaciu adresu, ktorá sa nemusí zhodovať s adresou fakturačnou. Pri inej forme objednávky nám nezabudnite doručovaciu adresu oznámiť. Ak si prajete zmeniť dodaciu adresu v odoslanej objednávke, kontaktujte, prosím, telefonicky naše zákaznícke oddelenie, operátorky overia, či je zmena ešte možná.

Mám otázky k technickým údajom produktu.

Technické údaje sú uvedené priamo pri ponúkanom produkte v odseku „Popis a parametre”. Pri niektorých výrobkoch nájdete v záložke „Na stiahnutie” montážny návod, popr. typový plán.

Ako dlho trvá dodanie tovaru?

Tovar, ktorý je skladom, odovzdáme prepravcovi, ktorý vám následne doručí zásielku spravidla do 2 pracovných dní. V prípade platby prevodom expedujeme tovar po pripísaní platby na náš účet.

Ako postupovať pri zmene spôsobu dopravy.

Napíšte na našu zákaznícku podporu a povedzte nám, o aký spôsob dopravy máte záujem.

Potrebujem si dohodnúť termín dodania.

Po expedícii tovaru vás bude prepravca informovať o termíne doručenia. Priamo s prepravcom je potom možné dohodnúť si individuálny termín.

Ako mám postupovať pri zmene spôsobu platby?

Kontaktujte nás na našej zákazníckej linke a povedzte nám, o akú zmenu spôsobu platby máte záujem.

V balení chýba montážny návod.

Ak ste nenašli montážny návod v niektorom z balení, nájdete ho v našom e-shope na stránke produktu v záložke „Na stiahnutie”. Prípadne kontaktujte naše reklamačné oddelenie a naši pracovníci vám montážny návod obratom pošlú.

Ako mám postupovať pri podaní reklamácie?

Ako postupovať pri podaní reklamácie nájdete v sekcii REKLAMÁCIE.

Ako mám postupovať pri výmene tovaru?

Pri nevhodne zvolenom produkte máte pri nákupe cez e-shop možnosť odstúpiť od kúpnej zmluvy a produkt na vlastné náklady vrátiť späť. Podmienky na odstúpenie od kúpnej zmluvy vytvorenej v e-shope nájdete v sekcii ODSTÚPENIE OD ZMLUVY.

Ako mám postupovať pri vrátení tovaru a odstúpení od kúpnej zmluvy?

Podmienky na odstúpenie od kúpnej zmluvy vytvorenej v e-shope nájdete v sekcii ODSTÚPENIE OD ZMLUVY.

Pri preberaní zásielky u prepravcu som zistil/a, že zásielka je poškodená.

Záleží od miery poškodenia. Pokiaľ ide o drobné poškodenie obalu, zásielku prevezmite. Ak je evidentné, že je poškodený aj tovar, zásielku nepreberajte a spíšte s dopravcom reklamáciu. Pokiaľ máte záujem o opätovné zaslanie tovaru, kontaktujte naše zákaznícke oddelenie.

Kam mám odoslať tovar, ktorý chcem reklamovať?

Kontaktná adresa na zaslanie reklamácie je:
FITMANIA s.r.o.
ul. Strojnická 373
73701 Český Těšín

Za ako dlho bude moja reklamácia vybavená?

Všetky reklamácie sa snažíme vybaviť v čo najkratšom čase, najneskôr do 30 dní od jej prijatia. Ak by sa táto lehota musela predĺžiť z dôvodu objednania nového tovaru alebo iných podobných dôvodov, budeme vás o tom informovať.